Výměna zboží
Netrefil/a jsi velikost? Nebo máš nakonec jinou představu?
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně postupovat při výměně zboží.
POSTUP VÝMĚNY ZBOŽÍ
Jak můžeš zboží vyměnit? Využij výměnu na prodejně, nebo nám zboží zašli zpět.
-
Výměna zboží osobně na prodejně.
Zboží z prodejny nebo e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá!
Pokud si zrovna nevybereš nic, zboží ti vyměníme za poukázku, kterou můžeš uplatnit v průběhu 1 roku na libovolné prodejně Molo sport. POZOR! Zboží můžeš vrátit i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO.
Zboží musí být ovšem v originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje. Nezapomeň zároveň ani na pokladní doklad, jehož předložením dokážeš jeho koupi.
-
Výměna zasláním zboží
Zašli nám zboží zpět balíkem spolu s fakturou a formulářem o výměně zboží a odešli vše na kontaktní adresu.
Molo Sport & Lifestyle E-shop
WEST GATE PARK RUDNÁ
Za Panskou zahradou 1018/1
Rudná u Prahy 252 19
Pošli nám pečlivě zabalené zboží na adresu spolu s fakturou a formulářem o výměně a my ti pošleme požadovanou velikost nebo cokoli jiného si vybereš. V případě, že tvůj nově vybraný kousek bude vyšší ceny než původní zboží, pošleme ti ho na dobírku, ale zaplatíš už jen rozdíl v ceně produktu.
Pokud se jedná o první výměnu produktu či produktů, zašleme ti nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–4 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.
Poslali jsme ti omylem něco jiné, než bylo v objednávce?
I v tomto případě nám můžeš zboží poslat zpět na adresu a my chybu co nejdříve napravíme. Samozřejmě ti zaplatíme i poštovné směrem k nám!