Výměna zboží
Možnost vrácení minimálně do 31. 1. 2023
Buďte v klidu. Všechny dárky zakoupené na e-shopu nebo na prodejně od 1. 11. do 24. 12. 2022 můžete nepoužité a nepoškozené vyměnit/vrátit minimálně do konce ledna 2023. Členové Sportisimo Klubu mají na vše čas vždy 90 dní od nákupu, takže klidně i po tomto termínu.
- Nákup z e-shopu můžete vyměnit/vrátit zasláním na naši adresu i na prodejně.
- Nákup z prodejny můžete vyměnit/vrátit na prodejně, zasláním to není možné.
Kromě prodloužené lhůty se nic nemění. Přesný návod, jak na to, najdete na stránkách Výměna zboží a Vrácení zboží. Přejeme vám šťastné a sportovní Vánoce!
Netrefil/a jsi velikost? Nebo máš nakonec jinou představu?
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně postupovat při výměně zboží.
POSTUP VÝMĚNY ZBOŽÍ
Jak můžeš zboží vyměnit? Využij výměnu na prodejně, nebo nám zboží zašli zpět.
-
Výměna zboží osobně na prodejně.
Zboží z prodejny nebo e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá!
Pokud si zrovna nevybereš nic, zboží ti vyměníme za poukázku, kterou můžeš uplatnit v průběhu 1 roku na libovolné prodejně Molo sport. POZOR! Zboží můžeš vrátit i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO.
Zboží musí být ovšem v originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje. Nezapomeň zároveň ani na pokladní doklad, jehož předložením dokážeš jeho koupi.
-
Výměna zasláním zboží
Zašli nám zboží zpět balíkem spolu s fakturou a formulářem o výměně zboží a odešli vše na kontaktní adresu.
Molo Sport & Lifestyle E-shop
Žižkova 707/11
711 00 Ostrava-Hrušov
Pošli nám pečlivě zabalené zboží na adresu spolu s fakturou a formulářem o výměně a my ti pošleme požadovanou velikost nebo cokoli jiného si vybereš. V případě, že tvůj nově vybraný kousek bude vyšší ceny než původní zboží, pošleme ti ho na dobírku, ale zaplatíš už jen rozdíl v ceně produktu.
Pokud se jedná o první výměnu produktu či produktů, zašleme ti nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–4 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.
Poslali jsme ti omylem něco jiné, než bylo v objednávce?
I v tomto případě nám můžeš zboží poslat zpět na adresu a my chybu co nejdříve napravíme. Samozřejmě ti zaplatíme i poštovné směrem k nám!