Vrácení zboží
Netrefil/a jsi velikost? Nebo máš nakonec jinou představu?
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně postupovat při vrácení zboží.
Lhůta pro vrácení je 14 dnů od zakoupení, členové klubu mohou zboží vrátit do 30 dnů.
POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jak můžeš zboží vrátit? Využij vrácení na prodejně, nebo nám zboží zašli zpět.
-
Vrácení zboží osobně na prodejně!
Zboží z e-shopu můžeš vrátit nebo vyměnit na jakékoli naší prodejně. Peníze ti vrátíme obratem a stejnou cestou, jakou proběhla platba za zboží. Tedy pokud jste platili hotově, dostanete hotovost, pokud kartou, nahrajeme vám vracenou částku zpátky na kartu. Vrácení zboží je snadné a rychlé! Zboží můžeš vrátit i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO!
Zboží musí být v originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje. Nezapomeň zároveň ani na pokladní doklad, jehož předložením dokážeš jeho koupi.
-
Vrácení zasláním zboží
Zašli nám zboží zpět balíkem spolu s fakturou a formulářem o odstoupení od smlouvy a odešli vše na kontaktní adresu. Zásilku pečlivě zabal, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození. Zašli balík doporučeně nebo standardně na adresu uvedenou níže.
Molo Sport & Lifestyle E-shop
WEST GATE PARK RUDNÁ
Za Panskou zahradou 1018/1
Rudná u Prahy 252 19
Do 14 dnů po obdržení balíčku ti vrátíme peníze za zboží. Pokud vracíš všechno zboží z faktury a platil/a jsi poštovné při objednání, tak ti vrátíme celou částku včetně poštovného. Nevztahuje se na poštovné směrem k nám!
Poslali jsme ti omylem něco jiné, než bylo v objednávce?
I v tomto případě nám můžeš zboží vrátit zasláním zpět na adresu. Samozřejmě ti zaplatíme i poštovné směrem k nám!