Reklamace zboží
Objevili jste na výrobku nějakou vadu?
Na zboží máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců, pokud není na Molo-sport.cz či v přiloženém záručním listě uvedeno jinak. Zákonná záruční doba ti začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně.
POSTUP REKLAMACE ZBOŽÍ
Jak můžeš reklamovat zboží? Využij reklamaci na prodejně nebo nám zboží zašli.
-
Reklamace zboží osobně na prodejně
Zboží zakoupené na našem e-shopu či prodejně lze reklamovat na jakékoli naší prodejně. Zboží můžeš reklamovat i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO!
Spolu se zbožím je nutné předložit kupní doklad na zboží. Pokud jsi nákup provedl/a jako registrovaný zákazník, dohledáš jej ve svém účtu. Na prodejně s tebou bude sepsán reklamační protokol. O vyřešené reklamaci budeš informován/a do 30 dnů našimi kolegy.
-
Reklamace zasláním zboží
Zašli nám zboží k reklamaci balíkem spolu s fakturou a reklamačním listem a odešli vše na kontaktní adresu. Zásilku pečlivě zabal, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození. Zašli balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Nezasílej zboží na dobírku, nebylo by převzato. O vyřešené reklamaci budeš informován/a do 30 dnů našimi kolegy.
Molo Sport & Lifestyle E-shop
Contera Park Ostrava D1, hala A
Žižkova 707/11
711 00 Ostrava-Hrušov
Podrobnější informace najdete v našem reklamačním řádu.