Nově 90 dní na vrácení. Dej si klidně na čas... Na vrácení/výměnu zboží máš jako člen klubu 90 dní, ostatní 30 dní. Více info

Nákup posledních kusů z prodejny

Narazil/a jsi na zboží, které už nemáme na skladě e-shopu, ale pouze na vybrané prodejně/prodejnách? Poslední kusy ti můžeme poslat Českou poštou nebo si je můžeš přijít vyzvednout.

Jak služba funguje

Na našem e-shopu si vybereš produkt, který se ti líbí, ale je dostupný jen na některé z prodejen. Vybereš si jeho variantu a klikneš na tlačítko Koupit poslední kus. Pak už se stačí řídit pokyny objednávky.

Co se bude dít potom co si produkt koupíš?

To záleží na způsobu doručení. Pokud bylo vybráno vyzvednutí na konkrétní prodejně, tak zboží připravíme a pošleme ti e-mail s informacemi, potřebnými pro vyzvednutí.

Pokud jsi vybral/a doručení domů, produkt připravíme a předáme dopravci, který ti ho následně doručí.

Oproti klasické objednávce z e-shopu je zde pár omezení:

  • Zboží už není na skladě e-shopu, pouze na vybraných prodejnách.
  • Můžeš si ho zakoupit a vyzvednout na prodejně nebo si ho nechat doručit Českou poštu.
  • Tímto způsobem jde zakoupit pouze jeden kus.
  • Také u posledních kusů zboží z prodejen garantujeme 100% kvalitu. V případě, že při zpracování objednávky zjistíme jakékoliv opotřebení, dáme ti vědět a objednávku stornujeme.
  • U posledních kusů nemůžeme garantovat službu výměny. Kdyby zboží z nějakého důvodu nevyhovovalo, tak nám jej vrať a my zadáme požadavek na vrácení peněz, které ti přijdou do 3 - 5 pracovních dnů.

Ceník služby

Osobní odběr

Osobní odběr

  • vyzvednutí na prodejnách Molo a Sportisimo
  • osobní odběr zboží, které už se nachází na prodejně, je zdarma
  • osobní odběr zboží, které musíme nejprve doručit ze skladu e-shopu, stojí členy Sportisimo Klubu 19 Kč/objednávku a neregistrované zákazníky 39 Kč/objednávku
  • platba hotově na prodejně nebo online předem zdarma
  • zboží je možné si vyzkoušet 
 

Zboží skladem na jedné prodejně nelze zaslat na jinou prodejnu.