Nejčastější dotazy zákazníků
-
Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?
Pokud je možné produkt objednat tlačítkem "Koupit" (najdeš pod cenou produktu), znamená to, že je skladem a objednávku můžeš bez problémů provést. V případě výběru barvy nebo velikosti jsou skladem právě ty varianty, které ti jsou nabídnuty k výběru. Možnosti, které nejsou aktuálně skladem ti vůbec nejsou nabídnuty k objednání. Pokud ti tedy jde produkt objednat, znamená to, že je skladem!
-
Jak zjistím, na které prodejně je zboží skladem?
Informace o dostupnosti zboží na prodejnách získáš po rozkliknutí detailu produktu, v pravém rámečku "koupit na prodejně", vedle tlačítka "koupit". Z nabídky vybereš požadovaný kraj, kde se ti zobrazí prodejny, které zboží mají v požadovaném kraji skladem. V zobrazené nabídce vybereš požadovanou barvu a velikost, je-li výběr variant u produktu možný u vybrané prodejny se zobrazuje aktuální skladová zásoba. Posledním krokem je "kliknutí" na "koupit na prodejně" a vyplnění potřebných údajů. Na prodejnách z vybraného kraje, které se nezobrazují, již bohužel zboží není k dispozici.
-
Jaké jsou ceny poštovného a balného?
Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.
Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky), přepravní službou DPD nebo GLS - pouze v rámci ČR:
- Česká pošta (Balík do Ruky) – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je 109 Kč. U objednávek nad 1 500 (včetně DPH) Kč je poštovné a balné hrazeno Prodávajícím. (ZDARMA)
- Zásilková přeprava GLS - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 99,- Kč. Cena dodání je 129,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
- Zásilková přeprava DPD - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 95,- Kč. Cena dodání je 125,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
- Osobním odběrem zboží na kamenné prodejně (nejprve je zboží potřeba na dané prodejně rezervovat přes e-shop). Platí se předem on-line nebo při vyzvednutív prodejně.
- objednávky skladem na prodejně jsou zdarma pro všechny zákazníky
- objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 19 Kč pro členy Sportisimo Klubu
- objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 39 Kč pro ostatní zákazníky
UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.
-
Jsem z Prahy a zboží už je dostupné jen v Opavě. Je možné poslat zboží z jedné prodejny na druhou?
Bohužel, zasílání zboží z jedné prodejny na druhou v současné době není možné.
-
Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?
Takový postup bohužel není v současné době možný, zboží si můžeš na prodejně rezervovat pouze v případě, že je na prodejně skladem. Pokud je tedy například skladem na prodejně Zličín, lze si ho vyzvednout tam, ale již ho nelze z prodejny Zličín přeposlat na ostatní prodejny, kde skladem není. Můžeš ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na tvoji adresu.
-
Od jaké částky neplatím poštovné?
Poštovné za tebe uhradíme při objednávce od 1 500 Kč výše.
-
Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?
Zboží z e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá! Vrácení peněz je samozřejmostí. POZOR! Zboží můžeš vrátit i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO!
-
Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?
Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašleš je: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná u Prahy.
-
Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?
Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje a v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.
-
Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?
Zboží zakoupené z eshopu můžeš reklamovat na jakékoli prodejně Molo Sport & Lifestyle. Seznam prodejen nalezneš zde.