• Vše
  • ŽENY
  • MUŽI
  • DĚTI
  • Hledej
  • Přihlásit se
  • Váš košík
#molosport
  • 226 254 896

  • ico
    Seznam prodejen Prodejny
  • Menu
    Vše
    Ženy
    Muži
    Děti
    Sneakers
    Značky
    Seznam prodejen
    Doprava a platba
    Výměna a vrácení
    Kontakty
  • Boty
  • Oblečení
  • Doplňky
  • Značky
Hledej
Nejčastější dotazy zákazníků

Nejčastější dotazy zákazníků

  • Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Pokud je možné produkt objednat tlačítkem "Koupit" (najdeš pod cenou produktu), znamená to, že je skladem a objednávku můžeš bez problémů provést. V případě výběru barvy nebo velikosti jsou skladem právě ty varianty, které ti jsou nabídnuty k výběru. Možnosti, které nejsou aktuálně skladem ti vůbec nejsou nabídnuty k objednání. Pokud ti tedy jde produkt objednat, znamená to, že je skladem!

  • Jak zjistím, na které prodejně je zboží skladem?

Informace o dostupnosti zboží na prodejnách získáš po rozkliknutí detailu produktu, v pravém rámečku "koupit na prodejně", vedle tlačítka "koupit". Z nabídky vybereš požadovaný kraj, kde se ti zobrazí prodejny, které zboží mají v požadovaném kraji skladem. V zobrazené nabídce vybereš požadovanou barvu a velikost, je-li výběr variant u produktu možný u vybrané prodejny se zobrazuje aktuální skladová zásoba. Posledním krokem je "kliknutí" na "koupit na prodejně" a vyplnění potřebných údajů. Na prodejnách z vybraného kraje, které se nezobrazují, již bohužel zboží není k dispozici.

  • Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.

Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky), přepravní službou DPD nebo GLS - pouze v rámci ČR:

  • Česká pošta (Balík do Ruky) – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je 109 Kč. U objednávek nad 1 500 (včetně DPH) Kč je poštovné a balné hrazeno Prodávajícím. (ZDARMA)
  • Zásilková přeprava GLS - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 99,- Kč. Cena dodání je 129,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
  • Zásilková přeprava DPD - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 95,- Kč. Cena dodání je 125,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
  • Osobním odběrem zboží na kamenné prodejně (nejprve je zboží potřeba na dané prodejně rezervovat přes e-shop). Platí se předem on-line nebo při vyzvednutív prodejně.
  • objednávky skladem na prodejně jsou zdarma pro všechny zákazníky
  • objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 19 Kč pro členy Sportisimo Klubu
  • objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 39 Kč pro ostatní zákazníky

 

 

UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.

  • Jsem z Prahy a zboží už je dostupné jen v Opavě. Je možné poslat zboží z jedné prodejny na druhou?

Bohužel, zasílání zboží z jedné prodejny na druhou v současné době není možné.

  • Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Takový postup bohužel není v současné době možný, zboží si můžeš na prodejně rezervovat pouze v případě, že je na prodejně skladem. Pokud je tedy například skladem na prodejně Zličín, lze si ho vyzvednout tam, ale již ho nelze z prodejny Zličín přeposlat na ostatní prodejny, kde skladem není. Můžeš ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na tvoji adresu.

  • Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za tebe uhradíme při objednávce od 1 500 Kč výše.

  • Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Zboží z e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá! Vrácení peněz je samozřejmostí. POZOR! Zboží můžeš vrátit i na kterékoliv prodejně SPORTISIMO!

  • Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašleš je: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná u Prahy.

  • Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?

Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje a v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.

 

  • Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?

Zboží zakoupené z eshopu můžeš reklamovat na jakékoli prodejně Molo Sport & Lifestyle. Seznam prodejen nalezneš zde.

Menu

Obchodní podmínky

On-line platba kartou

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Souhlas ze zpracováním osobních údajů - zájemce o newsletter

Souhlas se zpracováním osobních údajů - Klub

Ochrana osobních údajů

Proč nakupovat u nás

Nejčastější dotazy zákazníků

Věrnostní program - Klub SPORTISIMO

Výměna a vrácení zboží

Výměna zboží

Vrácení zboží

Reklamace zboží

Doprava a platba

Osobní odběr

Informační oznámení o evidenci tržeb

Cookies

Kontakty

Nákup posledních kusů

Odebírej Molo newsletter

Objevuj mezi prvními akční nabídky z e-shopu i novinky od značek, co tě baví.

Sleduj nás

Sleduj nás
Sleduj nás

Používej hashtag

#molosportcz

  • Vše o nákupu

    • Obchodní podmínky
    • Ochrana osobních údajů
    • Proč nakupovat u nás
    • Nejčastější dotazy zákazníků
    • Věrnostní program - Klub SPORTISIMO
    • Výměna a vrácení zboží
    • Doprava a platba
    • Osobní odběr
    • Informační oznámení o evidenci tržeb
    • Cookies
    • Kontakty
    • Nákup posledních kusů
  • Top značky

    • adidas
    • Converse
    • Fjällräven
    • Nike
    • New Balance
    • New Era
    • O'Neill
    • Puma
    • Timberland
    • Vans
    • Všechny značky
Copyright © 2023 - Molo Sport & Lifestyle
Nahoru