AKTUÁLNĚ: Naše prodejny fungují jako bezpečná výdejní místa – objednej si přes e-shop produkt a my ti ho připravíme k vyzvednutí. Výměna zboží na místě není možná, vrácení a reklamace ano. Zjistit víc

  • Vše
  • ŽENY
  • MUŽI
  • DĚTI
  • Hledej
  • Přihlásit se
  • Váš košík
#molosport
  • 226 254 896

  • ico
    Seznam prodejen Prodejny
  • Menu
    Vše
    Ženy
    Muži
    Děti
    Sneakers
    Značky
    Módní sety
    Módní sety
    Lookbook ona Lookbook on
    Seznam prodejen
    Doprava a platba
    Výměna a vrácení
    Kontakty
  • TOP nabídka Sneakers
  • Boty
  • Oblečení
  • Doplňky
  • Výprodej
  • Značky
  • Módní sety
    • Módní sety

      • Lookbook ona

      • Lookbook on

Hledej
Doprava a platba

Doprava a platba

Jaké jsou ceny poštovného a balného?

 

U objednávek nad 1 500 Kč (včetně DPH) je poštovné ZDARMA!

 

Expedujeme do 48 hodin.

Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.

Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky),

přepravní službou DPD nebo GLS - pouze v rámci ČR.

 

  • Česká pošta (Balík do Ruky) – poštovné a balné 79 Kč.
  • Zásilková přeprava GLS, DPD Private - poštovné a balné 89 Kč.
  • Rezervace na prodejně – ZDARMA (zboží musí být na prodejně dostupné – informace se nachází u daného produktu).

 

Platba online převodem nebo online kartou je ZDARMA.

Cena za dobírku je 30 Kč.

 

Osobní odběr

 

Aby se Ti u nás nakupovalo ještě lépe, zavádíme novinku: Osobní odběry zboží v prodejnách!

 

Rezervace zboží vs Osobní odběr

Na rozdíl od rezervace zboží, kdy můžeš vybírat pouze ze sortimentu konkrétní prodejny, osobní odběry Ti umožní nechat si poslat libovolný typ a počet kusů zboží na prodejnu dle Tvého výběru.  

 

Jak to funguje

Při nákupu v našem e-shopu si ve 3. kroku (Objednávka) zvolíš možnost Osobní odběr a vybereš si z nabídky prodejen, které tuto službu poskytují.

Pozor! Zboží si můžeš vyzvednout v kamenné prodejně Sportisimo nebo Molo. V kamenných prodejnách Sportisimo je jiný postup vyzvednutí, který podrobně popisujeme pro každý typ prodejny níže.

 

O průběhu vyřízení Tvojí objednávky a termínu osobního odběru Tě budeme jako obvykle informovat e-maily a SMS. Stejnou cestou Tě vyzveme i k návštěvě prodejny, až bude Tvoje objednávka připravena k vyzvednutí.

 

Objednané zboží Ti na zvolené prodejně podržíme 2 dny, po uplynutí této doby ho vrátíme zpět do prodeje.

 

Vyzvednutí objednávky

 

Prodejna Molo

 

  1. Připrav si SMS o osobním odběru, kterou jsme ti zaslali.
  2. S touto SMS se dostav na pokladnu, kde se o zbytek již postará náš personál. Je to tedy velmi jednoduché!

 

Prodejna Sportisimo

 

  1. V dané prodejně na digitálním displeji („kiosek“) zadáš číslo objednávky
  2. Zobrazí se Ti vyvolávací číslo (koncové 4číslí z objednávky)
  3. Přejdeš do servisního koutku, kde si po vyvolání Tvého čísla objednávku vyzvedneš (vyvolávací čísla a jejich pořadí uvidíš na speciální obrazovce).
  4. Při předávání zboží ještě ověříme předání zboží do správných rukou PINem nebo čárovým kódem (čárový kód nalezneš pouze v e-mailu).
  5. Pokud už máš zaplaceno on-line, je to vše, pokud ne, zbývá zaplatit objednávku na pokladně.

 

Ceník

  • členové Sportisimo Klubu zdarma
  • neregistrovaní zákazníci 19 Kč/objednávka
  • platba hotově na prodejně nebo online předem zdarma

 

TIP: Staň se členem Klubu SPORTISIMO ještě dnes a zlevni si nejen osobní odběry v prodejnách, ale i většinu našeho zboží a buď mezi prvními, kteří se dozví o akčních a exkluzivních nabídkách!

 

 

Nedaří se ti u nás zaplatit vybrané zboží tvojí kartou? Máš povolenou platbu na internetu u své banky a stejně ti to nejde?

Nabízíme pomocnou ruku formou krátkého manuálu, který tě krok za krokem provede platbou kartou na našem e-shopu.

Proč neprojde platba kartou

  • Málo peněz na účtu

  • Vyčerpaný denní nebo týdenní limit pro platby na internetu

  • Karta nemá aktivované internetové transakce (obrať se na banku nebo je aktivuj v internetovém bankovnictví)

  • Nepodporovaný typ karty
 
 
 
 
 
 
     Podporujeme platby těmito kartami 
 

1. krok – způsob platby

 

vyberte-dopravce

 

 

  • vyber dopravce, kterého preferuješ
 

 

 

  • zvol způsob platby kartou  

2. krok – odešli objednávku

 
  • potvrď souhlas s obchodními podmínkami
  • klikni na „Odeslat objednávku a přejít k platbě“  

3. krok – potvrzení objednávky

 
  • na stránce s potvrzením objednávky uvidíš číslo objednávky a kontakt v případě dotazu
  • do pěti sekund tě automaticky přesměrujeme na platební bránu tebou vybrané platební metody

 

4. krok – platební brána 3D Secure

 

  • vyber svou platební kartu (VISA, MasterCard, Visa Electron nebo Maestro)
  • vyplň údaje z tvojí karty

5. krok – vyplnění údajů karty 

 

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:

 
 
    • číslo karty – vyplň šestnáctimístné číslo karty bez mezer

 

    • platnost do – zde vyplň platnost tvojí karty

 

    • CVC2/CVV2 – kód najdeš na zadní straně karty za tvým podpisem

 

  • Uložit kartu pro další platby? – zde můžeš zvolit uložení tvojí karty pro další nákup. Tento krok je nepovinný

  • v posledním kroku můžeš být vyzván/a k potvrzení transakce pomocí 3D Secure kódu, který ti přijde formou emailu nebo SMS

 

6. krok – zpráva o online platbě

 

 
 

 

a) platba proběhla úspěšně

 
 
 
 
 
 
 

b) platba kreditní kartou neproběhla

 

Možné příčiny:

  • údaje o platební kartě nebyly správně vyplněné: můžeš platbu opakovat a údaje vyplnit znovu
  • na účtě nemáš dostatek finančních prostředků nebo jsi již vyčerpal/a limit pro internetové transakce
  • tvoje karta nemá povolené použití pro transakce na internetu: v tomto případě je nutné obrátit se na svoji banku
  • došlo k chybě při komunikaci se serverem: opakuj prosím platbu později
 

Menu

Obchodní podmínky

On-line platba kartou

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Souhlas ze zpracováním osobních údajů - zájemce o newsletter

Souhlas se zpracováním osobních údajů - Klub

Ochrana osobních údajů

Proč nakupovat u nás

Nejčastější dotazy zákazníků

Věrnostní program - Klub SPORTISIMO

Výměna a vrácení zboží

Výměna zboží

Vrácení zboží

Reklamace zboží

Doprava a platba

Osobní odběr

Informační oznámení o evidenci tržeb

Cookies

Kariéra

Kontakty

Odebírej Molo newsletter

Objevuj mezi prvními akční nabídky z e-shopu i novinky od značek, co tě baví.

Sleduj nás

Sleduj nás
Sleduj nás

Používej hashtag

#molosportcz

  • Vše o nákupu

    • Obchodní podmínky
    • Ochrana osobních údajů
    • Proč nakupovat u nás
    • Nejčastější dotazy zákazníků
    • Věrnostní program - Klub SPORTISIMO
    • Výměna a vrácení zboží
    • Doprava a platba
    • Osobní odběr
    • Informační oznámení o evidenci tržeb
    • Cookies
    • Kariéra
    • Kontakty
  • Top značky

    • adidas
    • Converse
    • Fjällräven
    • Nike
    • New Balance
    • New Era
    • O'Neill
    • Puma
    • Timberland
    • Vans
    • Všechny značky
Copyright © 2021 - Molo Sport & Lifestyle

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se sídlem Řevnická 170/4, 155 21, Praha 5, IČ 26194627, jako správce osobních údajů, zpracovává na těchto webových stránkách cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Pokud nám udělíte souhlas, budeme zpracovávat cookies pro personalizaci a cílení reklam.

Souhlasím
Nahoru