Doprava a platba
Jaké jsou ceny poštovného a balného?
U objednávek nad 1 500 Kč (včetně DPH) je poštovné ZDARMA!
Expedujeme do 48 hodin.
Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.
Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky),
přepravní službou DPD nebo GLS - pouze v rámci ČR.
- Česká pošta (Balík do Ruky) – poštovné a balné 79 Kč.
- Zásilková přeprava GLS - poštovné a balné 99 Kč.
- Zásilková přeprava DPD Private - poštovné a balné 95 Kč
- Osobní odběr zboží, které už se nachází na prodejně, je zdarma
- Osobní odběr zboží, které musíme nejprve doručit ze skladu e-shopu, stojí členy Sportisimo Klubu 19 Kč/objednávku a neregistrované zákazníky 39 Kč/objednávku
Platba online převodem nebo online kartou je ZDARMA.
Cena za dobírku je 30 Kč.
Osobní odběr
Aby se Ti u nás nakupovalo ještě lépe, zavádíme novinku: Osobní odběry zboží v prodejnách Molo a Sportisimo!
Jak to funguje
Při nákupu v našem e-shopu si ve 3. kroku (Objednávka) zvolíš možnost Osobní odběr a vybereš si z nabídky prodejen, které tuto službu poskytují.
Pozor! Zboží si můžeš vyzvednout v kamenné prodejně Sportisimo nebo Molo. V kamenných prodejnách Sportisimo je jiný postup vyzvednutí, který podrobně popisujeme pro každý typ prodejny níže.
O průběhu vyřízení Tvojí objednávky a termínu osobního odběru Tě budeme jako obvykle informovat e-maily a SMS. Stejnou cestou Tě vyzveme i k návštěvě prodejny, až bude Tvoje objednávka připravena k vyzvednutí.
Objednané zboží Ti na zvolené prodejně podržíme 2 dny, po uplynutí této doby ho vrátíme zpět do prodeje.
Vyzvednutí objednávky
Prodejna Molo
- Připrav si SMS o osobním odběru, kterou jsme ti zaslali.
- S touto SMS se dostav na pokladnu, kde se o zbytek již postará náš personál. Je to tedy velmi jednoduché!
Prodejna Sportisimo
- V dané prodejně na digitálním displeji („kiosek“) zadáš číslo objednávky
- Zobrazí se Ti vyvolávací číslo (koncové 4číslí z objednávky)
- Přejdeš do servisního koutku, kde si po vyvolání Tvého čísla objednávku vyzvedneš (vyvolávací čísla a jejich pořadí uvidíš na speciální obrazovce).
- Při předávání zboží ještě ověříme předání zboží do správných rukou PINem nebo čárovým kódem (čárový kód nalezneš pouze v e-mailu).
- Pokud už máš zaplaceno on-line, je to vše, pokud ne, zbývá zaplatit objednávku na pokladně.
Ceník
- objednávky skladem na prodejně jsou zdarma pro všechny zákazníky
- objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 19 Kč pro členy Sportisimo Klubu
- objednávky doručované ze skladu na prodejnu za cenu 39 Kč pro ostatní zákazníky
TIP: Staň se členem Klubu SPORTISIMO ještě dnes a zlevni si nejen osobní odběry v prodejnách, ale i většinu našeho zboží a buď mezi prvními, kteří se dozví o akčních a exkluzivních nabídkách!
Nedaří se ti u nás zaplatit vybrané zboží tvojí kartou? Máš povolenou platbu na internetu u své banky a stejně ti to nejde?
Nabízíme pomocnou ruku formou krátkého manuálu, který tě krok za krokem provede platbou kartou na našem e-shopu.
Proč neprojde platba kartou
- Málo peněz na účtu
- Vyčerpaný denní nebo týdenní limit pro platby na internetu
- Karta nemá aktivované internetové transakce (obrať se na banku nebo je aktivuj v internetovém bankovnictví)
- Nepodporovaný typ karty

1. krok – způsob platby

- vyber dopravce, kterého preferuješ

- zvol způsob platby kartou
2. krok – odešli objednávku

- potvrď souhlas s obchodními podmínkami
- klikni na „Odeslat objednávku a přejít k platbě“
3. krok – potvrzení objednávky

- na stránce s potvrzením objednávky uvidíš číslo objednávky a kontakt v případě dotazu
- do pěti sekund tě automaticky přesměrujeme na platební bránu tebou vybrané platební metody
4. krok – platební brána 3D Secure

- vyber svou platební kartu (VISA, MasterCard, Visa Electron nebo Maestro)
- vyplň údaje z tvojí karty
5. krok – vyplnění údajů karty

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:
- číslo karty – vyplň šestnáctimístné číslo karty bez mezer
- platnost do – zde vyplň platnost tvojí karty
- CVC2/CVV2 – kód najdeš na zadní straně karty za tvým podpisem
- Uložit kartu pro další platby? – zde můžeš zvolit uložení tvojí karty pro další nákup. Tento krok je nepovinný
- v posledním kroku můžeš být vyzván/a k potvrzení transakce pomocí 3D Secure kódu, který ti přijde formou emailu nebo SMS
6. krok – zpráva o online platbě
a) platba proběhla úspěšně

b) platba kreditní kartou neproběhla
Možné příčiny:
- údaje o platební kartě nebyly správně vyplněné: můžeš platbu opakovat a údaje vyplnit znovu
- na účtě nemáš dostatek finančních prostředků nebo jsi již vyčerpal/a limit pro internetové transakce
- tvoje karta nemá povolené použití pro transakce na internetu: v tomto případě je nutné obrátit se na svoji banku
- došlo k chybě při komunikaci se serverem: opakuj prosím platbu později